04

ponedjeljak

veljača

2008

Molitva učenika i studenata

Heeeeeej mah Nakon gotovo mjesec dana, evo novog teksta sretan Razlog tolike stanke su bili ispiti na faxu (FER), koje sam uspio prošli tjedan potamaniti, fala Bogu i svima koji su me podržavali molitvom kiss Dragi učenici i studenti, nemojte zaboraviti na Boga i molitvu kroz vaše školovanje, učenje i polaganje ispita! Ja sam osobno molio par molitvica i mogu vam reći da su mi pomogle da se zauzetije posvetim knjigama i studiju yes U nastavku vam dajem te molitvice sretan Molite ih polako, sabrano, razmišljajući o riječima koje izgovarate, s povjerenjem i predanjem: vjerujem, trebam te, pomozi...

Molitva prije učenja (sv. Toma Akvinski)

Neizrecivi Stvoritelju, koji si iz obilja mudrosti ustanovio tri kora anđela i postavio ih divnim redom nad spoznatljivo nebo te najvećom ljepotom podijelio dijelove svemira: Ti, koji si ustanovio istiniti izvor svjetla i mudrosti za počelo koje nadvisuje, udostoj se uliti zraku svoje jasnoće nad tminu mojeg razuma u kojoj sam rođen, ukloni od mene dvostruku tminu - grijeh i neznanje.
Ti, koji nijemima daješ razgovijetan jezik, pouči moj jezik i na moje usne izlij milost svoga blagoslova. Daj mi domišljatost razabiranja, sposobnost pamćenja, množinu i lakoću doznavanja, temeljitost tumačenja, obilnu milost govorenja. Uredi početak, upravljaj napredak, učini potpunim završetak! Ti, koji si istiniti Bog i čovjek: koji živiš i kraljuješ u vijeke vjekova. Amen.


Molitva za uspjeh na ispitu po zagovoru sv. Josipa Kupertinskoga
Sv. Josip Kupertinski (1603-1663) zaštitnik je učenika i studenata, spomendam mu je 18. rujna. Više o njemu pročitajte ovdje.
Dobri Bože, zahvaljujem Ti na svim darovima koje mi daješ. Udijeli mi milost da se uvijek njima služim Tebi na slavu, za svoje posvećenje i na dobro drugih. Daj da uvijek budem radosna srca. Blagoslovi moje roditelje i bdij nad mojim učenjem. Prosvijetli moje učitelje, nastavnike i profesore, a budi na pomoć i mojim školskim prijateljima i prijateljicama. Utječem Ti se po zaslugama i po zagovoru sv. Josipa Kupertinskoga, koji je i sam iskusio teškoće učenja i tjeskobe ispita, ali je doživio i radost da za svoj trud - uz pomoć svoje drage nebeske Majke Marije - bude nagrađen. Molim Te, vodi moju pamet, učvrsti moju volju i potakni velikodušnu zauzetost, da tako ispunim svoje dužnosti i zaslužim uspješno položiti ispit pred kojim se nalazim. Amen.


Molitva učenika ili studenta sv. Antunu
Sveti Antune! U svome si se životu proslavio učenošću i mudrošću i bio velik prijatelj učenika i studenata. Ti znaš od kolike je za mene važnosti moj studij i kolik trud od mene zahtijeva! Zato mi isprosi čvrstu volju da mu se ustrajno posvetim, bistru pamet da uspješno u njemu napredujem i dobro pamćenje da lakše svladavam studijske teškoće.
Neka mi škola bude ozbiljna priprema za život. Po tvom primjeru želim i ja, uz ljudsko znanje i mudrost, sve bolje upoznati Isusa Krista i njegovu Radosnu vijest.
O dragi Sveče, daj da mogu uspješno nastaviti svoj studij, sretno položiti sve ispite i spreman poći u život na korist društvu i Crkvi. Amen.


Molitva mladića ili djevojke sv. Antunu
Slavni sv. Antune, prijatelju mladeži, tebi se utječem i s pouzdanjem ti preporučam svoje težnje i želje. Pomozi mi da živim čisto i pravedno, da ustrajem u sv. vjeri i ljubavi i ostvarim svoje uzvišene kršćanske i ljudske ideale.
Tvojoj pomoći izručujem svoj studij (posao) kojemu se želim ozbiljno posvetiti i na taj način odgovorno pripremiti za život koristan mojim dragima, Crkvi i ljudskom društvu.
Pomozi mi da nađem iskrene prijatelje, čuvaj me od zla, a osobito od sablazni i kompromisa. Učini me jakim u mom ljudskom i kršćanskom uvjerenju, štiti me s neba i trajno zagovaraj pred Gospodinom Bogom. Amen.

<< Arhiva >>