17

četvrtak

svibanj

2007

Uzašašće

Danas se slavi blagdan Uzašašća Gospodinovog. Na oproštaju s apostolima Isus je rekao: "Dana mi je sva vlast na nebu i na zemlji! Pođite i učinite mojim učenicima sve narode krsteći ih u ime Oca i Sina i Duha Svetoga i učeći ih vršiti sve što sam vam zapovjedio. I evo, ja sam s vama u sve dane do svršetka svijeta."
Nećemo stajat i buljit u nebo u šoku: "Isus je otišao i ostavio nas same". Vrijeme je za akciju!! yes Danas! SADA! Naš život nek bude živo svjedočanstvo da je Isus i dalje prisutan među nama - nije nas ostavio, s nama je do kraja svijeta! Kako to živjeti? Ova molitva nek nam bude recept:

Gospodine, učini da budem dobar prijatelj svima,
da ulijevam pouzdanje onome koji trpi i tuguje,
onome koji traži svjetlo daleko od tebe,
onome koji bi htio započeti, ali ne zna kako,
onome koji bi se htio pouzdati ali još nema hrabrosti.
Gospodine, pouči me da ne prođem pored ikoga
ravnodušna lica, zatvorena srca, ubrzana koraka.
Gospodine, pomozi mi da odmah uočim:
one koji su kraj mene,
one koji su zabrinuti i ne znaju kuda će,
one koji trpe, a da to ne očituju,
one koji su odbačeni.
Gospodine, daj mi osjetljivost koja ide u susret srcima.
Gospodine, oslobodi me sebičnosti
da bih ti mogao služiti,
da bih te mogao voljeti,
da bih te mogao slušati
u svakom bratu čovjeku
kojeg susretnem.

Donesimo odluku! Ne onu: "od sutra ću bit bolji",
nego: od SADA ću biti bolji!! thumbup

<< Arhiva >>